Ako nakupovať?

Vyberte si produkt

V sekcii OBJEDNAŤ si vyberte produkt, ktorý si chcete kúpiť. Kliknite na tlačítko DETAIL PRODUKTU

Zvoľte počet

Následne sa Vám zobrazí detail produktu, kde si vyberiete počet produktov (tlačítka plus a mínus), ktoré chcete vložiť do nákupného košíka. Kliknite na tlačítko PRIDAŤ DO KOŠÍKA a Vami zvolený produkt/y sa objavia v nákupnom košíku.

Košík

Počet položiek a cena sú zobrazené v košíku, ktorý sa nachádza pod navigáciou stránky. Nezabúdajte, že košík je viditeľný len v prípade, že v ňom máte vložený aspoň jeden produkt. Presný zoznam položiek si zobrazíte kliknutím na ZOBRAZIŤ KOŠÍK.

Ukončiť nákup

V prípade, že máte v košíku všetky produkty, ktoré si želáte kúpiť, kliknite na tlačítko POKRAČOVAŤ. Vyberte spôsob dopravy a platby, vyplňte Vaše údaje a odošlite objednávku. V prípade, že ste si vybrali platbu kartou, po odoslaní objednávky kliknite na obrázok s logami platobných kariet. Budete presmerovaný na stránku banky, kde vykonáte platbu. Po úspešnom vykonaní transakcie budete presmerovaný späť na našu stránku, kde budete informovaný o úspešnej/neúspešnej transakci.

Potvrdenie objednávky

Po úspešnom dokončení objednávky dostanete na zadanú emailovú adresu potvrdenie o objednávke. Na email neodpovedajte, bol automaticky vygenerovaný systémom. Faktúra Vám bude doručená spolu s objednaným tovarom.

 ZÁRUČNÁ DOBA

Záručná doba na tovar zakúpený v internetovom obchode je štandardne podľa Občianskeho zákonníka 24 mesiacov. Dátum spotreby (dátum minimálnej trvanlivosti) je vyznačený na obale, dodávaný tovar má minimálnu dobu spotreby 2 mesiace, v prípade kratšej doby spotreby kontaktujeme zákazníka e-mailom alebo telefonicky a tovar expedujeme až po jeho súhlase. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.

Záručný servis zabezpečuje prevádzkovateľ internetového obchodu. Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť do 48 hodín od prevzatia zásielky e-mailom na adresu office@pharma.sk alebo telefonicky v pracovné dni na 0850 111 228. Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia výrobku nemusia byť uznané.

REKLAMÁCIA TOVARU

Po obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení reklamácie. V prípade uznania reklamácie Vám podľa vášho rozhodnutia reklamovaný tovar vymeníme kus za kus, prípadne poskytneme iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru), a rovnako znášame náklady na jeho vrátenie a dodanie nového tovaru, alebo máte právo od zmluvy odstúpiť a v takom prípade Vám vrátime peniaze. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie a prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania e-mailom a spolu s tovarom Vám bude doručený reklamačný protokol.

V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať na info@indonal.sk alebo na HOTLINE.